Re: [Czechlist] VAROVANI - DIVNA KLIENTKA

  • Terminus Technicus
    Message 1 of 2 , Jan 30, 2004
      Pri zalobe by ti Emailova objednavka stejne nepomohla... a soudila by ses
      tak dva roky... ale rekni te pani, ze se obratis na ty ceske a nemecke
      urady, ktere jsou v dokumentech zmineny, a das jim vedet, jak se ta pani
      chova, coz ji v jejim zajiste uslechtilem sporu s nimi nepomuze...

      Good Luck, zrovna neco takoveho podnikam s partickou arogantnich
      Svycaro-cechu...

      Matej