Jeste Re: Zehrovak's Czech diary

  • Martina Silpoch
    Message 1 of 7 , Jan 4, 2004
      Souhlasim s Hankou, za 14 dni tady jsem se poucila o vecech davno
      zapomenutych (protoze nepouzivanych) a brousit si stylistiku nevidim
      ale vubec na skodu. Zvlast, kdyz jsou tu experti, ochotni poradit. A
      jeste k tomu zadarmo!!! Co vic si kdo muze prat? :) Cim lip a
      chytreji vypadame pro klienty, tim lip nam bude.
      Coz me pripomina, je Yahoo skupina Proofreading, snazi se dat
      dohromady po dobe neaktivity, nabizi se tam vzajemna vymena korektur
      vsech jazyku. Vetsina dosavadnich clenu se zda mit konekci na ProZ,
      kde je take k nalezeni link. To jen tak bokem, jestli by nekdo mel
      zajem.

      Martina
      --- In Czechlist@yahoogroups.com, Hana Viansová <bebeebeee@s...>