Dobry SPAM Software ......a zdarma!

  • Helga Humlova
    Message 1 of 1 , Jan 3, 2004
      Zdravim,

      Na jinem chatu jsem slysela o SpamPal a ze to je dobry a zdarma. Jak asi
      uz je znamo, nejsem zrovna zdatna, co se tyce instalace a porozumeni
      programu. Je to ale neuveritelny, instalace a konfigurace SpamPal
      jsem zvladla behem 1,5 hodin a musim rici, ze to skvele funguje.

      http://www.spampal.org/

      Program sice nemluvi Cesky, ale Anglicky, Nemecky a mam pocit, ze i
      Francousky ci Rusky.

      Znad je to neco co Vam na zacatku roku trochu pomuze pri boje se Spamem.

      Helga