THANKs - TERM: obsluzny konstrukter

    Message 1 of 1 , Dec 3, 2003
      Nazdar Mateji,

      diky za radu:

      > Production Designer...
      > technical production manager?

      Nejvice mi pomohlo, ze jsem mohl ucinit zaver, ze "obsluzny konstrukter" je
      skutecne asi dost exoticke oznaceni pracovni funkce a ani ta pracovni napln
      nebude bezna, aby se dal najit trefny ekvivalent v cizim jazyce, takze
      cokoliv mirne popisneho by melo obstat. Nicmene, obe tebou navrhovane
      moznosti se v autenticke anglictine objevuji hlavne ve spojitosti s vyrobou
      filmu ci jevistnich vystoupeni, takze jsem si z nich nakonec nevybral,
      ackoliv mi na prvni pohled pripadaly vhodne. Aniz by se mi to moc samotnemu
      libilo, udelal jsem z toho "production service designer". Nejspise by bylo
      lepsi neco ze slovem "engineer", ale chtel jsem zabranit zamene s necim
      zavedenym a tak jsem, soudim, zachoval vetsinu atributu puvodniho vyrazu.