Bernak

  • Tropen
    Message 1 of 11 , Sep 2, 2003
      Ahojte kolegove,

      Rad bych se poradil o uplatnovani nakladu na zivnost. Letosni rok se
      kupodivu vyvinul lepe nez kdykoli predtim, a tak premyslim, jak zajistit
      maximalni odecet z dani.

      Krome obvyklych nakladu (PC komponenty, kancelarske potreby, naklady na tel.
      a internet) bych rad uplatnil take pouziti auta - cestaky - (konzultace
      terminologie s klientem, in-house zakazky u firem).

      Nevim, jake zkusenosti mate v teto oblasti, ale myslite si, ze je to pro
      bernak stravitelne? Bylo by mozne dat do nakladu treba i videokameru
      (zakaznik posila kazety na 8 mm s materialem k prekadu) nebo nejake
      nakladnejsi hifi zazizeni?

      Budu velmi vdecny za jakekoli zkusenosti - i off-group, prip. zavolam.

      Dik, Tropen
    • Milan Condak
      Message 2 of 11 , Sep 2, 2003
        1. Vest jednoduche ucetnictvi
        * mohu zpracovat
        * mohu dodat ucetni program a e-mailove poradenstvi
        * auto - svoje nebo firemni (podobny dotaz zde jiz byl)
        2. Odpocet vydaju pausalem umoznuje odecist navic pouze socialni zdravotni
        pojisteni

        Vice nez 20 let zkusenosti v oboru.Muzete mne kontaktovat "off-group".

        Common Sense
        Ing. Milan Condak
        Kratka 988
        735 41 Petrvald u Karvine