Re: [Czechlist] HELP: Ceske lekarske zkratky

  • Jaroslav Hejzlar
    Message 1 of 7 , Aug 17, 2003
      Ahoj, Petře!
      Po konzultaci se podařilo rozluštit následující části, víc nevíme.
      Cp. - omez. kraj. LF, R vol., zkrác. hor. trap. = krční páteř - omezená
      krajní lateroflexe (= úklon do strany), rotace volná, zkrácená horní část
      trapézového svalu
      Th. difus. zatuhlá, zejména ve stř. ús. = hrudní páteř difúzně zatuhlá,
      zejména ve středním úseku
      Lp.-flexe neúpl., LF minim., pv hypert. = bederní páteř - flexe neúplná,
      lateroflexe (= úklon do strany) minimální, paravertebrální svaly
      hypertonické
      S pozdravem,
      Jarda