Ahoj nocnatka!

  • Melvyn Clarke
    Message 1 of 2 , Jul 31, 2000
      Vcera vecer:

      Bob esemeskoval > >Jak to ze jeste nespis a mailujes?

      Melvyn odvetil > No vidis jak jsme oba tak svedomiti a pracoviti, ze jo? :P

      Kostas dodal>Nejste sami, ale ja uz na hazim Bobek a jdu spat :-))))

      Ale Kostase, noc je mlada....

      Ahoj ponocujici :)

      Vsichni uz zalezli do posteli, tak se muzeme zase vyplizit ven...

      Martine, pro takove jazykove problemy jak mas ty, ja bych zkonzultoval tu
      Moniku, financni
      analiticku s dobrou znalostmi ceske i anglicke terminologie v te oblasti.
      Byla s nami u Sovy
      minuly tyden. Je velmi vstricna, ochotna a pratelska.

      issued _ordinary/current_ share capital -
      bezne/ aktualni ? zakladni jmeni nebo akciovy kapital ?

      Ve slovniku Oxford University Press mame tuto definici: "ordinary share
      capital - the total
      share capital of a company consisting of ordinary shares", tak ze 'bezne/
      aktualni' tady asi
      tady nepatri (bezne akcie = junior equities) a jde spis o kmenove akcie.
      Zase nejsem ten
      nejpovolanejsi, kdo by ty to mohl rici ale neslo by to pouzit "zakladni
      kmenovy kapital"?

      "taper relief" ("progresivni odecet z dani?)

      Vypada v poradku IMHO. Lepsi nez muj neobratny navrh: "postupne se
      zmensujici danova uleva"

      Stamp duty - kolkovne ?

      Pomaha to vubec? Rekni mi to uprimne:)

      FREE Personalized Email at Mail.com
      Sign up at http://www.mail.com/?sr=signup
    • lambotovi@netscapeonline.co.uk
      Message 2 of 2 , Aug 1, 2000
        --- Hi guys,

        How about coming for a pint to the UK? But I am not sure the beer
        will be as good as back home.

        Martina