RE: [Czechlist] Re: Levhart mad¸uský

  • Helga Humlova
    Message 1 of 3 , Jul 1, 2003
      Hi Melvyn,

      Well, "mandzursky levhard" mi také neda zadne hity na Googlu, ale rada
      ti verim a pojmenuji to Amur Leopard, protoze ten se objevi pres 4000
      krat na Googlu.

      Bohuzel, v Turecku jsem vubec nemyslela na praci, tudiz není ani turecky
      med nebo jine sladkosti - stydim se, ze jsem nemyslela na sve kamarady.
      ALE s velkou pravdepodobnosti pojedeme s Jirkou tento rok jeste jednou
      nebo dva krat do Turecka. To pak urcite budu myslet na sve jazykove
      zachrance :-)
      Ale obdivuji tvou pamet. Musela jsem hodne premyslet nez jsem pochopila,
      ze to není ani tak dlouho ze jsem zde polozila otazku ohledne rahatu.

      H.

      [Helga:]
      Urcite jde o preklep a spravne ma to byt "levhart mandz^ursky'" =
      panthera = pardus orientalis = Far Eastern Siberia Leopard neboli Amur
      Leopard = Der Amur-Leopard. Koukni na guglik a rekni mi jestli kecam.

      Doufam, ze jsi se mela hezky tam na turecke plazi, ze zli Nemci ti
      nevzali =

      nejlepsi lehatka, ze jsi se prilis nenudila tam v Boredomu a ze jsi nam
      prin=

      esla nejake hezke turecke bonbonky (rahat, ze jo?).