RE: [Czechlist] Umění - Art - Rembrandt? - D ekuji vyrezeno

  • Helga Humlova
    Message 1 of 2 , Jul 1, 2003
      [Helga:] Dik Martine, "Alter Jude in Fellmütze" je spravny nemecky
      vyraz.

      Jsi absolutni genius. Ja googlovala na "Pelz" (kozesina) a zapomnela, ze
      mame v NJ jeste druhy slovo "Fell" - Proto jsem nemela sance!

      H.

      P.S. Aby mne vzali do haremu bych musela ještě trochu malo pribrat, pry
      ještě nemam spravne miry.

      Ad Rembrandt: Nevim, jak jsi na Googlu hledala, ale zadas-li treba:

      rembrandt + jew + fur

      vypadne ti napr. http://www.radio.cz/en/article/29646 plus spousta
      dalsich.

      Ty nemecke jsem podrobne nezkoumal, ale zkus treba

      http://www.rembrandt-online.de/remg.htm
      www.mdr.de/kultur/literatur/ 667649-hintergrund-667672.html