RE: [Czechlist] Dotaz na zakon na pokracovani

  • Melvyn Clarke
    Message 1 of 1 , Jul 30, 2000
      Lenka napsala:

      Dobry den vsem,
      chtela jsem se zeptat, jestli nekdo nevite, kde bych na internetu nasla do
      anglictiny prelozeny zakon c. 199/1994 Sb., o zadavani verejnych zakazek. V
      nejhorsim pripade se spokojim jen s nazvem uvedenym nekde v seznamu,

      Tomas odpovedel:

      >Doporucuji hledat v anglick� verzi str�nky www.sbirka.cz

      Melvyn dodal:

      Ahoj vespolek,

      Ano, titul je tam a je skoro stejny jako titul v me tistene verzi:

      199. Act on Public Procurement

      148. Act amending and supplementing Act No. 199/1994 Coll. on procurement of
      public contracts

      Ale plnou webovou anglickou verzi ne a ne najit:(

      FREE Personalized Email at Mail.com
      Sign up at http://www.mail.com/?sr=signup