Re: [Czechlist] Dotaz na zakon

  • Tomáš Skřont
    Message 1 of 2 , Jul 30, 2000
      Doporucuji hledat v anglické verzi stránky www.sbirka.cz

      S pozdravem,

      Ing. Tomáš Skřont
      levný, rychlý a spolehlivý překladatelský servis z a do AJ

      Kurzova 12/2224, Praha 5
      telefon/fax: 56 156 77
      mobil: 0602 712 923
      www.dtk.cz/tomasskront

      Message 2 of 2 , Jul 30, 2000
        >Dobry den vsem,
        chtela jsem se zeptat, jestli nekdo nevite, kde bych na internetu nasla do
        anglictiny prelozeny zakon c. 199/1994 Sb., o zadavani verejnych zakazek. V
        nejhorsim pripade se spokojim jen s nazvem uvedenym nekde v seznamu,

        Ahoj Lenko,

        Mam plnou anglickou tistenou verzi tohoto zakona ve serii "Trade Links", kde
        ma titul "Public Procurement Act". Kdybych mohl pomoct s klicovymi slovy atd
        nevahejte a zeptejte se. Moje Hanka asi bude vedet kde je anglicka verze
        dostupna, pokud vubec, na internetu a ja se ji zeptam az bude mit okamzik.

        Melvyn

        FREE Personalized Email at Mail.com
        Sign up at http://www.mail.com/?sr=signup