CHAT: Haufa

  • Petr Adámek
    Message 1 of 2 , May 4, 2003
      Jestlipak jste take videli tu reklamu na jakysi kosmeticky vyrobek rady Fa?
      Maji tam slogan:
      "How Fa will you go?"
      Ten hlasatel to cte takto: "Haufa. Will _you_ go?"
      Nechapu, ze to reklamni agentura v takove forme vyprodukovala a zakaznik se
      s tim spokojil.
      Zdravi Petr
    • coilin_oconnor
      Message 2 of 2 , May 4, 2003
        --- In Czechlist@yahoogroups.com, Petr Adámek <padamek@m...> wrote:
> [...]
        > Ten hlasatel to cte takto: "Haufa. Will _you_ go?"
        > Nechapu, ze to reklamni agentura v takove forme vyprodukovala a

        Ja nesouhlasim. Myslim,ze je to dost dumylsna slovni hricka i kdyz
        ten vyraz neni "gramaticky" spravny a nektere z tech reklam jsou
        trosku "opovrzlivy k druhemu pohlavi" Pokud vim ten hlasatel necte
        spatne (ale mozna soustredil jsem pozornost na jine veci:-))
        Coilin