Re: [Czechlist] Audit stuff

    Message 1 of 8 , Apr 1, 2003
      Tome, doufam, ze to neznelo jako nevdek....

      Jen jsem chtel vedet, co se tim presne mysli, nerad prekladam veci, kterym
      nerozumim.... ostatni auditorske terminy jsou mi celkem jasne a jejich
      ekvivalenty mam overeny od lonske VZ, ale tyhle dve veci mi moc nerikaji,
      preceneni financnich nastroju jsou zrejme ty kejkle, co spolecnosti provadi
      s jejich dluhy (predcasne splaceni dluhopisu a vydani jinych, s mensim
      urokem, kdyz to situace dovoli??), ale co proboha znamena ten mensinovy
      podil?? - vysledky skupiny pred tim, nez se nejake drobne rozhodi mezi
      minoritni akcionare??? takhle mi to zni (zvlaste v te anglicke verzi...)??

      Potvrdi/vyvrati to nekdo?

      Dik

      Matej