Re: [Czechlist] Audit stuff

    Message 1 of 8 , Apr 1, 2003
      Diky Tome,

      Takhle jsem to z hlavy prelozil taky, Google prikyvuje....ale nerozumim
      tomu, co to presne znamena, tak se ptam...

      Message 2 of 8 , Apr 1, 2003
        Tome, doufam, ze to neznelo jako nevdek....

        Jen jsem chtel vedet, co se tim presne mysli, nerad prekladam veci, kterym
        nerozumim.... ostatni auditorske terminy jsou mi celkem jasne a jejich
        ekvivalenty mam overeny od lonske VZ, ale tyhle dve veci mi moc nerikaji,
        preceneni financnich nastroju jsou zrejme ty kejkle, co spolecnosti provadi
        s jejich dluhy (predcasne splaceni dluhopisu a vydani jinych, s mensim
        urokem, kdyz to situace dovoli??), ale co proboha znamena ten mensinovy
        podil?? - vysledky skupiny pred tim, nez se nejake drobne rozhodi mezi
        minoritni akcionare??? takhle mi to zni (zvlaste v te anglicke verzi...)??

        Potvrdi/vyvrati to nekdo?

        Dik

        Matej