Audit stuff

    Message 1 of 8 , Apr 1, 2003
      The Annual Report season's here again....

      Anyone knows what is and how to translate:

      hospodářský výsledek skupiny "před menšinovým podílem"

      and

      Konsolidovaná hodnota kurzových zisků "včetně zahrnutí vlivu přecenění
      finančních nástrojů"

      The entire sentence:

      Konsolidovaná hodnota kurzových zisků včetně zahrnutí vlivu přecenění
      finančních nástrojů dosáhla hodnoty 230 mil. Kč oproti 358 mil. Kč v&roce
      2001. Konsolidovaný hospodářský výsledek před zdaněním (EBT) poklesl
      meziročně o 30 % na 6,1&mld. Kč a hospodářský výsledek skupiny před
      menšinovým podílem činil 4,2 mld. Kč. Menšinový podíl byl v roce 2002 51
      milionů Kč a čistý konsolidovaný zisk dosáhl hodnoty 4,3 mld. Kč.

      Thanks

      Matej
    • Tomáš Skřont
      Message 2 of 8 , Apr 1, 2003
        Ahoj, Mateji,

        bez zaruky (nemam cas nic hledat, takze jen tak z hlavy)

        hospodářský výsledek skupiny "před menšinovým podílem" = group earnings
        before minority share

        Konsolidovaná hodnota kurzových zisků "včetně zahrnutí vlivu přecenění
        finančních nástrojů" = Consolidated foreign exchange profit including impact
        of revaluation of financial instruments

        Snad ti to bude vyhovovat...

        Tomas

        Message 3 of 8 , Apr 1, 2003
          Diky Tome,

          Takhle jsem to z hlavy prelozil taky, Google prikyvuje....ale nerozumim
          tomu, co to presne znamena, tak se ptam...

          http://docs.yahoo.com/info/terms/

          Message 4 of 8 , Apr 1, 2003
            Tome, doufam, ze to neznelo jako nevdek....

            Jen jsem chtel vedet, co se tim presne mysli, nerad prekladam veci, kterym
            nerozumim.... ostatni auditorske terminy jsou mi celkem jasne a jejich
            ekvivalenty mam overeny od lonske VZ, ale tyhle dve veci mi moc nerikaji,
            preceneni financnich nastroju jsou zrejme ty kejkle, co spolecnosti provadi
            s jejich dluhy (predcasne splaceni dluhopisu a vydani jinych, s mensim
            urokem, kdyz to situace dovoli??), ale co proboha znamena ten mensinovy
            podil?? - vysledky skupiny pred tim, nez se nejake drobne rozhodi mezi
            minoritni akcionare??? takhle mi to zni (zvlaste v te anglicke verzi...)??

            Potvrdi/vyvrati to nekdo?

            Dik

            Matej