RE: [Czechlist] slisovane hranole - PIVO - U R G E N T

  • Helga Humlova
    Message 1 of 6 , Mar 1, 2003
      Martine,

      jeste se omluv za to ze mne chces zachranit!!!!!

      I když nevim o cem konkretne mluvim - "pivni umeni" je mi absolune cizi -
      vim (a take mi bylo potvrzeno od RM NJ) ze Brikett se v souvislosti s
      jakoukoli rostlinou (byliny, obili,..) nepouziva. "Ballen" je ale v NJ slovo
      který m.j. vyjadruje ze nejaka vec je shromazdena do jedne jednotky (a tahle
      jednotka je "Ballen"). Existuji "Ballen" z latky (jako z ceho se vyrabi
      obleceni), dreva, obily, bylinek, papiru....
      Také konsistenze toho "Ballen" muze byt ruznoroda: slisovana vec nebo jen
      hromadka této latky volne drzena pohromade, ....

      Je docela mozne, ze uplne odborny vyraz pro slisovane hranole je uplne jiny,
      nez ten vyraz který jsem pouzivala ja - ale nebyl a zatím není nikdo kdo by
      mi ho prozradil...
      Preklad jsem musela odevzdat dnes rano - tak nezbyde nez doufat....

      H.

      Message 2 of 6 , Mar 1, 2003
        OK - pokud to slovo v N takhle funguje, tim lip. Taky se v pive nevyznam, ja
        jsem vinar :-)

        prima vikend!