slisovane hranole - PIVO - U R G E N T

  • Helga Humlova
    Message 1 of 6 , Feb 27, 2003
      Hi list,

      Chmel se zde skladuje ve slisovanych hranolech......
      Co prosim jsou slisovane hranole - German would be perfect, but an
      explanation in English or Czech would do too.

      Many thanks,
      Helga
      Message 2 of 6 , Feb 27, 2003
        Znamena to, ze se chmel slisuje do jakychsi podlouhlých "kostek", aby se s
        nim lip dalo manipulovat - jak by se ti libilo Hopfenbrikett?

        hth

> [...]
        > Co prosim jsou slisovane hranole - German would be perfect, but an
        > explanation in English or Czech would do too.

      • Helga Humlova
        Message 3 of 6 , Mar 1, 2003
          Martine,
          dik za navrh. Po dalsim patranim mi kolega z nemecka rekl ze zpravni vyraz
          je Hopfenballen.
          HH

          Message 4 of 6 , Mar 1, 2003
            Helgo, bacha, to muze byt spatne!!! Alespon Milenium uvadi Hopfenballen, r -
            chmelový zok. Jenze chmelovy zok je neco uplne jineho - to je pytel, do
            ktereho se plni nasbirany, tj. surovy chmel. Tohle uz je chmel
            zpracovany(?), a hlavne slisovany do nejakych kusu, bez pytle. Radsi si to
            jeste over....

            promin, ze ti komplikuju zivot, ale ja uz to jinak neumim. :-)

            http://docs.yahoo.com/info/terms/

            Message 5 of 6 , Mar 1, 2003
              Martine,

              jeste se omluv za to ze mne chces zachranit!!!!!

              I když nevim o cem konkretne mluvim - "pivni umeni" je mi absolune cizi -
              vim (a take mi bylo potvrzeno od RM NJ) ze Brikett se v souvislosti s
              jakoukoli rostlinou (byliny, obili,..) nepouziva. "Ballen" je ale v NJ slovo
              který m.j. vyjadruje ze nejaka vec je shromazdena do jedne jednotky (a tahle
              jednotka je "Ballen"). Existuji "Ballen" z latky (jako z ceho se vyrabi
              obleceni), dreva, obily, bylinek, papiru....
              Také konsistenze toho "Ballen" muze byt ruznoroda: slisovana vec nebo jen
              hromadka této latky volne drzena pohromade, ....

              Je docela mozne, ze uplne odborny vyraz pro slisovane hranole je uplne jiny,
              nez ten vyraz který jsem pouzivala ja - ale nebyl a zatím není nikdo kdo by
              mi ho prozradil...
              Preklad jsem musela odevzdat dnes rano - tak nezbyde nez doufat....

              H.

              Message 6 of 6 , Mar 1, 2003
                OK - pokud to slovo v N takhle funguje, tim lip. Taky se v pive nevyznam, ja
                jsem vinar :-)

                prima vikend!