Re: [Czechlist] Re: doner kebab

  • Lenka Suková
    Message 1 of 2 , Jul 8, 2000
      Mily Vladimire,
      Jacket potato je brambora jak rikate Vy ve "vlastnim kabatku" a zaroven v
      alobalu (ten se pouziva hlavne k urychleni pripravy). Brambora se vetsinou
      rozrizne a naplni smesi (napr. syr a slanina, ostra smes, zelenina apod) a
      upece.
      Brambory na loupacku jsem mela poprve a naposled v deseti letech (moc mi
      nejely). A myslim ze byly varene narozdil od jacket potato.
      Nedivala jsem se do zadnych slovniku. Jacket potato si obcas nekde objednam
      a snazila jsem se tedy popsat to, co uz jsem nekolikrat jedla.
      Pekny vikend
      Lenka Sukova