Re: [Czechlist] Re: doner kebab

  • Jetlk@aol.com
    Message 1 of 2 , Jul 5 12:49 AM
      Re: Jacket potato ja bych rekla ze to muzete prelozit Plnene brambory
      nebo Brambory ve fracku !
      Ostatni bych nechala neda se to prelozit!
      Pouze Doner kebab je neco jako u nas Gyros!
    • Lenka Suková
      Message 2 of 2 , Jul 8 5:55 AM
        Mily Vladimire,
        Jacket potato je brambora jak rikate Vy ve "vlastnim kabatku" a zaroven v
        alobalu (ten se pouziva hlavne k urychleni pripravy). Brambora se vetsinou
        rozrizne a naplni smesi (napr. syr a slanina, ostra smes, zelenina apod) a
        upece.
        Brambory na loupacku jsem mela poprve a naposled v deseti letech (moc mi
        nejely). A myslim ze byly varene narozdil od jacket potato.
        Nedivala jsem se do zadnych slovniku. Jacket potato si obcas nekde objednam
        a snazila jsem se tedy popsat to, co uz jsem nekolikrat jedla.
        Pekny vikend
        Lenka Sukova