Re: [Czechlist] TERM: Better to be safe than sorry

  • Miroslav Herold
    Message 1 of 4 , Jul 1, 2000
      Ahoj Jirko,

      nevis jestli uvadena kniha je jeste v prodeji, pokud ano, tak kde? Ono 1991
      je jiz pomerne delsi doba.

      TIA

      Mirek

      Ing.Miroslav HEROLD, CSc.

      tlumočník/překladatel/poradenství/volný novinář
      tel.: xx420 2 536549
      mobil: 0606 865870
      Message 2 of 4 , Jul 2, 2000
        Mirku,

        > nevis jestli uvadena kniha je jeste v prodeji, pokud ano, tak kde? Ono
        1991
        > je jiz pomerne delsi doba.

        Obavam se, ze ji bezne spise nesezenes. ISBN je 80-900091-3-1,
        nakladatelstvi Erika V Praze.

        Jirka Bolech
      • Irena Steinerová
        Message 3 of 4 , Jul 11, 2000
          >1991
          >
          >Obavam se, ze ji bezne spise nesezenes. ISBN je 80-900091-3-1,
          >nakladatelstvi Erika V Praze.

          Vysla take kniha Evy Lacinove "English Proverbs / Anglicka prislovi"
          (Fragment 1996, ISBN 80-7200-058-6) - prislovi jsou bohuzel razena
          tematicky, takze se v ni dost spatne hleda. "Better safe than sorry"
          preklada jako "Opatrnosti nikdy nezbyva / Lip byt bezpecny nez litovat" :-)
          Irena
          Irena