Re: [Czechlist] Panelling

    Message 1 of 10 , Feb 4, 2003
      Mila Hanko, bohuzel jsem nic noveho o prekladu vyrazu se
      slovem "panelling" nezjistil; muj klient to nepouziva. Mne
      pripada "oblozeni" celkem presvedcive. Pokud tobe ne, co se
      da jeste rici o pouziti tech dvou vyrazu v tvem prekladu, co
      by priblizilo, jak tomu vlastne rikat? Neco malo jsem o
      tehle vecech jiz prekladal...

      Jirka Bolech
    • Petr Jarolím
      Message 2 of 10 , Feb 4, 2003
        Ahoj Jirko,

        to oblozeni se mi libi taky, ale asi bude nutno vylozene rozlisovat v
        kontextu: inner panneling z plastu bude asi plastovy vylisek,
        inner panelling z kuze bude asi kozene vnitrni oblozeni nebo calouneni
        (viz Matej), panneling u podbehu bude asi kryt, pannelling z plechu bude
        jenom plech, akorat ne vzdy vim, co je z ceho
        divala jsem se googlu na znackove prodejce a ani oni nejsou zdalena
        jednotni...

        Hanka