Re: [Czechlist] Panelling

    Message 1 of 10 , Feb 3, 2003
      díky, Jirko, to plati pro vnitrni panelling, ale jak nazvat treba ten
      kus karoserie vpredu nad naraznikem, pokud je z plastu, plech asi ne...

    • Petr Jarolím
      Message 2 of 10 , Feb 3, 2003
        díky, Jirko, to plati pro vnitrni panelling, ale jak nazvat ten kus

        Message 3 of 10 , Feb 3, 2003
          > díky, Jirko, to plati pro vnitrni panelling, ale jak
          nazvat ten kus
          > karoserie vpredu nad naraznikem, pokud je z plastu, plech
          asi ne...

          Slovnik na Seznamu nabizi "vnejsi oblozeni karoserie" pro
          "body outer paneling"; mozna je to podezrele doslovne.

          Nevim, co presne by melo byt nad prednim naraznikem, ale ja
          bych tam cekal masku (mask, nozzle). To vsak asi nebude to,
          co potrebujes.

          Message 4 of 10 , Feb 4, 2003
            Mila Hanko, bohuzel jsem nic noveho o prekladu vyrazu se
            slovem "panelling" nezjistil; muj klient to nepouziva. Mne
            pripada "oblozeni" celkem presvedcive. Pokud tobe ne, co se
            da jeste rici o pouziti tech dvou vyrazu v tvem prekladu, co
            by priblizilo, jak tomu vlastne rikat? Neco malo jsem o
            tehle vecech jiz prekladal...

            Jirka Bolech
          • Petr Jarolím
            Message 5 of 10 , Feb 4, 2003
              Ahoj Jirko,

              to oblozeni se mi libi taky, ale asi bude nutno vylozene rozlisovat v
              kontextu: inner panneling z plastu bude asi plastovy vylisek,
              inner panelling z kuze bude asi kozene vnitrni oblozeni nebo calouneni
              (viz Matej), panneling u podbehu bude asi kryt, pannelling z plechu bude
              jenom plech, akorat ne vzdy vim, co je z ceho
              divala jsem se googlu na znackove prodejce a ani oni nejsou zdalena
              jednotni...

              Hanka