RE: [Czechlist] Re: Piping/ductwork

  • Rubková
    Message 1 of 3 , Jan 30, 2003
      Ahoj,

      konzultovala jsem problem vzduchovodu s clovekem z praxe, ktery mi potvrdil,
      ze se termin vzduchovoch skutecne v vzduchotechnické praxi normalne
      nepouziva. Kdyz uz tak rikaji rozvody vzduchu, ale to se myslim tyka uplne
      jine oblasti (rozvod vzduchu v nemocnicich nebo zavodech).
      Vzduchotechnika je nazev zavadejici, protoze se tak navyka cele odvetvi tedy
      nejen potrubi, ale i ostatni vzduchotechnicka zarizeni.