Aktualizace Millennia

  • Petr Adámek
    Message 1 of 1 , Jan 11, 2003
      Aktualizoval jsem Millennium na verzi 6 a dostal jsem z Commercial Service
      odblokovaci klic, jenomze Millennium mi porad hlasilo, ze klic je spatny. Po
      ruzne korespondenci s Comm. Serv. se ukazalo, ze presne tak, jak vam to z
      Comm. Serv. sdeli, musite zadat nejenom odblokovaci klic, ale i radek "Jmeno
      uzivatele". Ja jsem si dovolil napsat "Ada'mek" misto sdeleneho "Adamek" a
      divil jsem se, ze se porad objevuje hlaseni "Spatny odblokovaci klic".
      Petr