Re: [Czechlist] Mail Server

  • Michael Trittipo
    Message 1 of 14 , Jan 8, 2003

      >is anyone using Mozilla instead of Outlook Explorer (or Netscape or Bat
      >or Eudora or Opera)?

      Yes, I'm using Mozilla 1.3 on a Windows 2000 box here, and Mozilla 1.1
      on a Linux (Mandrake 9) box at home.
    • Petr Jarolím
      Message 2 of 14 , Jan 8, 2003
        Thanks for info, Michael and Josef, I will write you off the list as
        this has nothing to do with translations
        Hana

      • Rubková
        Message 3 of 14 , Jan 11, 2003
          Hi Listmates,

          how would you differ pracovni a sluzebni cestuin English?

          Sarka
          ---
          Odchozí zpráva neobsahuje viry.
        • spektrum2002 <padamek@mbox.dkm.cz>
          Message 4 of 14 , Jan 11, 2003
            Asi by chtelo vyjasnit, cim se to lisi v cestine. Dosud jsem myslel,
            ze to jsou synonyma.
            Petr

            Message 5 of 14 , Jan 11, 2003
              Netusim, jaky rozdil v ncih hleda autor Sarcina textu, ale co takhle
              work(ing) trip a business trip?

              hth

              Message 6 of 14 , Jan 11, 2003
                Rozhodne to rozlišuje. Pracovní cesty jsou cesty obchodních zástupcu,
                zatímco služební cesty jsou cesty vyššího managementu, pricemž
                (pravdepodobne) pracovní cesty jsou denní cesty v míste, zatímco služební
                cesty mohou trvat i nekolik dní.

> [...]

                > ---
                > Odchozí zpráva neobsahuje viry.
                > Verze: 6.0.394 / Virová báze: 224 - datum vydání: 3.10.2002

                Pøíchozí zpráva neobsahuje viry.

                ---
                Odchozí zpráva neobsahuje viry.
              • melvyn.geo <zehrovak@dr.com>
                Message 7 of 14 , Jan 11, 2003
                  --- In Czechlist@yahoogroups.com, Rubková <rubkova@l...> wrote:
                  > Omlouvam se vsem svým pratelum, kolegum a znamym, kterym jsem nepoprala k=

                  > Vanocum a Novemu roku a kterým jsem za jejich prani nepodekovala, ale v d=
                  obe
                  > posvatecni mi zemrel syn - necekane a nestatnou nahodou.

                  Prijmi mou uprimnou soustrast, Sarko.

                  Melvyn
                • Rubková

                    Message 9 of 14 , Jan 11, 2003
                      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Martin Janda" <mjanda@g...> wrote:

                      > work(ing) trip

                      Anebo 'work-related trip'?

                      M.
                    • Rubková
                      Message 10 of 14 , Jan 12, 2003
                        Diky

                        Message 11 of 14 , Jan 13, 2003
                          Hi Listsmates,

                          is there any native speaker available who could translate 2 pages to
                          English? The term is tomorrow (January 14) 13:00.

                          Contact me off-list and give your price per standard page.

                          Sarka
                          ---
                          Odchozí zpráva neobsahuje viry.
                        • Milan Condak
                          Message 12 of 14 , Jan 13, 2003
                            V ostravskem regionalnim tisku byl inzerat CineStar s.r.o.,
                            hledaji tlumocniky na 10.Febiofest: 3.-7.2.2003

                            z anglictiny, nemciny, francouzstiny, spanelstiny, rumunstiny, polstiny a
                            madarstiny.

                            Nabidky prijima:

                            rodingerova@...

                            (Nejsem tlumocnik, pouze prekladam psane texty. Obracejte se na CineStar.)

                            S pozdravem

                            Ing. Milan Condak
                            Krátka 988
                            735 41 Petrvald
                            tel: 596 541 455, mobil:603167890
                            ---------------------------------------
                            http://www.champollion.net prekladatelsky software pro MS-Office,
                            aktualni download a registrace novych uzivatelu Wordfastu,
                            cesky preklad manualu

                            http://www.geocities.com/wordfast/trainers.html - jsem na seznamu

                            http://www.condak.cz

                            diskuzní skupina ceskych uzivatelu ZDARMA
                          • Rubková
                            Message 13 of 14 , Jan 14, 2003
                              thanks to all who participated on solution of my problem.
                              Sorry for being so late, I just don't feel too well.