Mail Server

  • Petr Jarolím
    Message 1 of 14 , Jan 7, 2003
      Dear all,

      is anyone using Mozilla instead of Outlook Explorer (or Netscape or Bat
      or Eudora or Opera)? I would need to ask a couple of questions regarding
      the settings. Thanks a lot

      Hana
    • Michael Trittipo
      Message 2 of 14 , Jan 8, 2003

        >is anyone using Mozilla instead of Outlook Explorer (or Netscape or Bat
        >or Eudora or Opera)?

        Yes, I'm using Mozilla 1.3 on a Windows 2000 box here, and Mozilla 1.1
        on a Linux (Mandrake 9) box at home.
      • Petr Jarolím
        Message 3 of 14 , Jan 8, 2003
          Thanks for info, Michael and Josef, I will write you off the list as
          this has nothing to do with translations
          Hana

        • Rubková
          Message 4 of 14 , Jan 11, 2003
            Hi Listmates,

            how would you differ pracovni a sluzebni cestuin English?

            Sarka
            ---
            Odchozí zpráva neobsahuje viry.
          • spektrum2002 <padamek@mbox.dkm.cz>
            Message 5 of 14 , Jan 11, 2003
              Asi by chtelo vyjasnit, cim se to lisi v cestine. Dosud jsem myslel,
              ze to jsou synonyma.
              Petr

              Message 6 of 14 , Jan 11, 2003
                Netusim, jaky rozdil v ncih hleda autor Sarcina textu, ale co takhle
                work(ing) trip a business trip?

                hth

                Message 7 of 14 , Jan 11, 2003
                  Rozhodne to rozlišuje. Pracovní cesty jsou cesty obchodních zástupcu,
                  zatímco služební cesty jsou cesty vyššího managementu, pricemž
                  (pravdepodobne) pracovní cesty jsou denní cesty v míste, zatímco služební
                  cesty mohou trvat i nekolik dní.

> [...]

                  > ---
                  > Odchozí zpráva neobsahuje viry.
                  > Verze: 6.0.394 / Virová báze: 224 - datum vydání: 3.10.2002

                  Pøíchozí zpráva neobsahuje viry.

                  ---
                  Odchozí zpráva neobsahuje viry.
                • melvyn.geo <zehrovak@dr.com>
                  Message 8 of 14 , Jan 11, 2003
                    --- In Czechlist@yahoogroups.com, Rubková <rubkova@l...> wrote:
                    > Omlouvam se vsem svým pratelum, kolegum a znamym, kterym jsem nepoprala k=

                    > Vanocum a Novemu roku a kterým jsem za jejich prani nepodekovala, ale v d=
                    obe
                    > posvatecni mi zemrel syn - necekane a nestatnou nahodou.

                    Prijmi mou uprimnou soustrast, Sarko.

                    Melvyn
                  • Rubková

                      Message 10 of 14 , Jan 11, 2003
                        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Martin Janda" <mjanda@g...> wrote:

                        > work(ing) trip

                        Anebo 'work-related trip'?

                        M.
                      • Rubková
                        Message 11 of 14 , Jan 12, 2003
                          Diky

                          Message 12 of 14 , Jan 13, 2003
                            Hi Listsmates,

                            is there any native speaker available who could translate 2 pages to
                            English? The term is tomorrow (January 14) 13:00.

                            Contact me off-list and give your price per standard page.

                            Sarka
                            ---
                            Odchozí zpráva neobsahuje viry.
                          • Milan Condak
                            Message 13 of 14 , Jan 13, 2003
                              V ostravskem regionalnim tisku byl inzerat CineStar s.r.o.,
                              hledaji tlumocniky na 10.Febiofest: 3.-7.2.2003

                              z anglictiny, nemciny, francouzstiny, spanelstiny, rumunstiny, polstiny a
                              madarstiny.

                              Nabidky prijima:

                              rodingerova@...

                              (Nejsem tlumocnik, pouze prekladam psane texty. Obracejte se na CineStar.)

                              S pozdravem

                              Ing. Milan Condak
                              Krátka 988
                              735 41 Petrvald
                              tel: 596 541 455, mobil:603167890
                              ---------------------------------------
                              http://www.champollion.net prekladatelsky software pro MS-Office,
                              aktualni download a registrace novych uzivatelu Wordfastu,
                              cesky preklad manualu

                              http://www.geocities.com/wordfast/trainers.html - jsem na seznamu

                              http://www.condak.cz

                              diskuzní skupina ceskych uzivatelu ZDARMA
                            • Rubková
                              Message 14 of 14 , Jan 14, 2003
                                thanks to all who participated on solution of my problem.
                                Sorry for being so late, I just don't feel too well.