Re: Fw: Lidové noviny v roce 1995

  • melvyn.geo
    Message 1 of 3 , Sep 3 3:34 PM
      --- In Czechlist@y..., "Ing. Miroslav HEROLD - IOL" <miroslav_herold@i...> =
      wrote:
      > FW: Lidové noviny v roce 1995Ahoj,
      >
      > tak tohle mi prislo mailem. Bohuzel, nemam moznost posoudit, zda uvedeny =
      clanek skutecne vysel v celostatnim periodiku.
      > Je-li mezi vami nekdo, kdo pravidelne v one dobe sledoval LN, dej vedet, =
      zda se zaklada na pravde.

      > Soubor nebylo mo¾né zkontrolovat

      Ahoj Mirku,

      Verim, ze ty lidovky jsou vsechny archivovany na CDce, ktera Ti jenom bude =
      stat par tacek.

      Pripojene soubory jsou tady verboten, tak pokud nebude prilis velky, zkus h=
      o poslat jako normalni text ve zprave bud sem anebo do skupiny Svepomoc.

      M.
      ---
      Nejvetsi ocarovani je rozcarovani
      - L. Klima