Audit stuff

  • Helga Humlova
    Message 1 of 8 , Jun 16, 2002
      I have finally managed to send out the requested Balance sheet stuff.
      If I forgot someone, pls send me a note.
      Thanks
      H.

    • Milan Condak
      Message 2 of 8 , Jun 18, 2002
        Pls send me this file too.
        TIA

        S pozdravem

        Have fun and Wordfast (for translating from any language to any language in
        MS-Word)

        Ing. Milan Condak
        ---------------------------------------
        tel: 069 / 654 1455, mobil:0603 167890

        http://www.sweb.cz/condak = Wordfast INFORMACE ZDARMA,
        PLACENÉ: školení a studijní materiál

        http://www.champollion.net = Wordfast ZDARMA
        aktuální download a registrace nových uzivatelu,
        prelozeny manual do cestiny

        diskuzní skupina ceských uzivatelu ZDARMA

      • spektrum2002
        Message 3 of 8 , Jun 18, 2002
          Jak se pravi v jedne hre Jary Cimrmana: "Ja bych si prosim take vzal."
          Kdybys mi to poslala n adresu:
          padamek@...
          byl bych Ti povdecen.
          Zdravi Petr
        • Miroslav Herold
          Message 4 of 8 , Jun 18, 2002
            Hi Helga,

            I can only repeat what Peter had already expressed in cimrmanologese:
            TIA for sending to
            miroslav_herold@...

            BR

            Mirek
            Ing.Miroslav HEROLD, CSc.

            tlumocník/prekladatel/poradenství/volný novinár
            tel.: xx420 2 5155 4950
            mobil: 0606 865870

            Message 5 of 8 , Apr 1, 2003
              The Annual Report season's here again....

              Anyone knows what is and how to translate:

              hospodářský výsledek skupiny "před menšinovým podílem"

              and

              Konsolidovaná hodnota kurzových zisků "včetně zahrnutí vlivu přecenění
              finančních nástrojů"

              The entire sentence:

              Konsolidovaná hodnota kurzových zisků včetně zahrnutí vlivu přecenění
              finančních nástrojů dosáhla hodnoty 230 mil. Kč oproti 358 mil. Kč v&roce
              2001. Konsolidovaný hospodářský výsledek před zdaněním (EBT) poklesl
              meziročně o 30 % na 6,1&mld. Kč a hospodářský výsledek skupiny před
              menšinovým podílem činil 4,2 mld. Kč. Menšinový podíl byl v roce 2002 51
              milionů Kč a čistý konsolidovaný zisk dosáhl hodnoty 4,3 mld. Kč.

              Thanks

              Matej
            • Tomáš Skřont
              Message 6 of 8 , Apr 1, 2003
                Ahoj, Mateji,

                bez zaruky (nemam cas nic hledat, takze jen tak z hlavy)

                hospodářský výsledek skupiny "před menšinovým podílem" = group earnings
                before minority share

                Konsolidovaná hodnota kurzových zisků "včetně zahrnutí vlivu přecenění
                finančních nástrojů" = Consolidated foreign exchange profit including impact
                of revaluation of financial instruments

                Snad ti to bude vyhovovat...

                Tomas

                Message 7 of 8 , Apr 1, 2003
                  Diky Tome,

                  Takhle jsem to z hlavy prelozil taky, Google prikyvuje....ale nerozumim
                  tomu, co to presne znamena, tak se ptam...

                  http://docs.yahoo.com/info/terms/

                  Message 8 of 8 , Apr 1, 2003
                    Tome, doufam, ze to neznelo jako nevdek....

                    Jen jsem chtel vedet, co se tim presne mysli, nerad prekladam veci, kterym
                    nerozumim.... ostatni auditorske terminy jsou mi celkem jasne a jejich
                    ekvivalenty mam overeny od lonske VZ, ale tyhle dve veci mi moc nerikaji,
                    preceneni financnich nastroju jsou zrejme ty kejkle, co spolecnosti provadi
                    s jejich dluhy (predcasne splaceni dluhopisu a vydani jinych, s mensim
                    urokem, kdyz to situace dovoli??), ale co proboha znamena ten mensinovy
                    podil?? - vysledky skupiny pred tim, nez se nejake drobne rozhodi mezi
                    minoritni akcionare??? takhle mi to zni (zvlaste v te anglicke verzi...)??

                    Potvrdi/vyvrati to nekdo?

                    Dik

                    Matej