RE: Interhalogens

  • Petr Adamek
    Message 1 of 1 , Jun 4, 2002
      Nedalo mi to a podival jsem se do Googlu na "interhalogens" a zjistil jsem,
      ze to jsou vzajemne slouceniny halogenu^, napriklad ClBr, BrI apod. Nasel
      jsem take v cestine jeden odkaz na ucebni program jedne fakulty, kde se
      mluvi o "interhalogenovych slouceninach". Tak jsem si zase jednou via
      Czechlist zvysil sve chemicke vzdelani.
      Petr

      ---
      Odchozí zpráva neobsahuje viry.