Term: Trivia game

  • Otto Pacholik
    Message 1 of 8 , Jun 2, 2000
      Mam zase jeden dotaz. Nevite nekdo, co znamena Trivia game. Je to nejaky
      specialni druh pocitacovych her nebo doopravdy jenom obycejna hra?

      Diky predem.

      Preji vam vsem krasny den.

      Otto
    • Michael Grant
      Message 2 of 8 , Jun 2, 2000
        >Mam zase jeden dotaz. Nevite nekdo, co znamena Trivia game. Je to nejaky
        >specialni druh pocitacovych her nebo doopravdy jenom obycejna hra?

        Jde o spolecenskou hru, ve ktere hraci maji odpovidat na otazky,
        tykajici se nejruznejsich "trivialnich" temat, napriklad hercu ze
        starych televiznich serii, mody, popularni hudby, sportu atd. Otazky
        se obvykle ctou z lepenkovych karet.

        Michael

        Tel. (+1-817) 577-5239, Fax (817) 514-6413
      • Otto Pacholik
        Message 3 of 8 , Jun 4, 2000
          Thanks to Melvyn and his Hana for their efforts and organisation of the very
          enjoyable meeting in Kamenne Zehrovice we had yesterday.

          It was a real pleasure to see you all again.

          Have a nice, sunny Sunday!

          Otto