RE: [Czechlist] advetising slogan

  • Michael Grant
    Message 1 of 8 , Jun 1, 2000
      >He's something of a Billy Bunter

      Never heard of 'im.
      Michael

      Tel. (+1-817) 577-5239, Fax (817) 514-6413
    • Otto Pacholik
      Message 2 of 8 , Jun 2, 2000
        Mam zase jeden dotaz. Nevite nekdo, co znamena Trivia game. Je to nejaky
        specialni druh pocitacovych her nebo doopravdy jenom obycejna hra?

        Diky predem.

        Preji vam vsem krasny den.

        Otto
      • Michael Grant
        Message 3 of 8 , Jun 2, 2000
          >Mam zase jeden dotaz. Nevite nekdo, co znamena Trivia game. Je to nejaky
          >specialni druh pocitacovych her nebo doopravdy jenom obycejna hra?

          Jde o spolecenskou hru, ve ktere hraci maji odpovidat na otazky,
          tykajici se nejruznejsich "trivialnich" temat, napriklad hercu ze
          starych televiznich serii, mody, popularni hudby, sportu atd. Otazky
          se obvykle ctou z lepenkovych karet.

          Message 4 of 8 , Jun 4, 2000
            Thanks to Melvyn and his Hana for their efforts and organisation of the very
            enjoyable meeting in Kamenne Zehrovice we had yesterday.

            It was a real pleasure to see you all again.

            Have a nice, sunny Sunday!

            Otto