RE: [Czechlist] advetising slogan

  • Michael Grant
    Message 1 of 8 , Jun 1 8:48 AM
      >He's something of a Billy Bunter

      Never heard of 'im.
      Michael

      Tel. (+1-817) 577-5239, Fax (817) 514-6413
    • Otto Pacholik
      Message 2 of 8 , Jun 2 2:26 AM
        Mam zase jeden dotaz. Nevite nekdo, co znamena Trivia game. Je to nejaky
        specialni druh pocitacovych her nebo doopravdy jenom obycejna hra?

        Diky predem.

        Preji vam vsem krasny den.

        Otto
      • Michael Grant
        Message 3 of 8 , Jun 2 7:25 AM
          >Mam zase jeden dotaz. Nevite nekdo, co znamena Trivia game. Je to nejaky
          >specialni druh pocitacovych her nebo doopravdy jenom obycejna hra?

          Jde o spolecenskou hru, ve ktere hraci maji odpovidat na otazky,
          tykajici se nejruznejsich "trivialnich" temat, napriklad hercu ze
          starych televiznich serii, mody, popularni hudby, sportu atd. Otazky
          se obvykle ctou z lepenkovych karet.

          Message 4 of 8 , Jun 4 12:21 AM
            Thanks to Melvyn and his Hana for their efforts and organisation of the very
            enjoyable meeting in Kamenne Zehrovice we had yesterday.

            It was a real pleasure to see you all again.

            Have a nice, sunny Sunday!

            Otto