RE: [Czechlist] advetising slogan

  • TRAVNICKOVA Hana
    Message 1 of 8 , Jun 1, 2000
      And what about ""sort of" or "kind of" for the Czech "tak trochu"?
      Hana

      Message 2 of 8 , Jun 1, 2000
        >He's something of a Billy Bunter

        Never heard of 'im.
        Michael

        Tel. (+1-817) 577-5239, Fax (817) 514-6413
      • Otto Pacholik
        Message 3 of 8 , Jun 2, 2000
          Mam zase jeden dotaz. Nevite nekdo, co znamena Trivia game. Je to nejaky
          specialni druh pocitacovych her nebo doopravdy jenom obycejna hra?

          Diky predem.

          Preji vam vsem krasny den.

          Otto
        • Michael Grant
          Message 4 of 8 , Jun 2, 2000
            >Mam zase jeden dotaz. Nevite nekdo, co znamena Trivia game. Je to nejaky
            >specialni druh pocitacovych her nebo doopravdy jenom obycejna hra?

            Jde o spolecenskou hru, ve ktere hraci maji odpovidat na otazky,
            tykajici se nejruznejsich "trivialnich" temat, napriklad hercu ze
            starych televiznich serii, mody, popularni hudby, sportu atd. Otazky
            se obvykle ctou z lepenkovych karet.

            Message 5 of 8 , Jun 4, 2000
              Thanks to Melvyn and his Hana for their efforts and organisation of the very
              enjoyable meeting in Kamenne Zehrovice we had yesterday.

              It was a real pleasure to see you all again.

              Have a nice, sunny Sunday!

              Otto