CHAT: Burning platform

  • Petr Adamek
    Message 1 of 1 , May 2, 2002
      Pro vase pouceni (nezlobte se, jestli vas podcenuji).
      V jednom prekladu jsem se setkal s vyrazem "Company Burning Platform" a
      vubec jsem nevedel, co to je. Na internetu jsem se ale poucil, ze to je
      primer, ktery je uz ve svete businessu dost rozsireny a znamena asi toto
      (jestli jsem to nezplostil):
      Kdyz budete delnikem na vrtne plosine a plosina chytne a vam uz bude horet
      koudel u zadku, tak skocite do vody, i kdyz je plna oleje, vsude to hori a
      vy nevite, jak skoncite, ale v kazdem pripade je to lepsi nez s jistotou
      uhoret na plosine, kdybyste neskocili. A zrovna tak museji firmy dneska
      delat zasadni zmeny, i kdyz nikdo s jistotou nevi, kam ty zmeny povedou, ale
      jedna vec je jista: kdyz se zmena neudela, firma pohori a pujde ke dnu.
      Primer je to hezky, ale prelozit vyraz "Company Burning Platform" do cestiny
      se neda, protoze tady nikdo nevi, co to znamena.
      Zdravi Petr

      ---
      Odchozí zpráva neobsahuje viry.