52675TERM: POR Profit on return

    Mar 25, 2014
      Ahoj jestli se tady ještě někdo vyskytuje,

      mám ve školení pro obchodníky tabulku s nákupními a prodejními cenami výrobků.. a pak tenhle údaj: Indicative POR margin

      Našel jsem definici POR (Profit on Return): http://www.ask.com/question/how-to-calculate-profit-on-return

      ... ale zaboha nemůžu vygooglit, jak to říct česky, napadá mě jen rentabilita, ale to asi není úplně přesné...

      Ta čísla tedy na tu definici úplně nesedí, takže se možná jedná o něco trochu jiného, co autor blbě pojmenoval..

      NAPŘ: nákupní cena GBP 18,60, prodejní GBP 33, POR margin 32% (podle definice je POR 43,6%, může se to změnit přidáním slova marže??)

      Tyhle kupecké počty moc nezvládám, má někdo nějaký nápad jak to říct v CZ?

      Dík

      Matěj

    • Show all 12 messages in this topic