52610RE: [Czechlist] IDIOM(?) do not be statistic ZAVER

  • Vlastimila Palíková
    Jan 22, 2014
      Navrhla jsem "nestante se polozkou ze statistiky" a nechala jsem zakaznika, at to overi s autorem dotazniku. Je to pokyn pro  vyplnujici, aby nedelali chyby (ktere se pak objevuji ve statistikach). Diky za navrhy, Vlasta

      From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf Of Martin Janda
      Sent: Wednesday, January 22, 2014 10:09 AM
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Czechlist] IDIOM(?) do not be statistic

      Pokud je to pokyn k otazkam a ne zapiskum, tak bych mozna zariskoval a
      pouzil cosi jako - Nebojte se mluvit vlastnimi slovy, Pohovorte s
      pacientem nad ramec otazek, nebo tak neco. Nemyslim, ze by nekdo doktora
      podeziral, ze by byl v medicine ignorantem. Spis myslim, ze se nema
      omezit na suchy vycet otazek a cisel pri ptani, nebo jen na cisla v
      zapisu. Ale nemam to nicim podlozene, je to jen gut instinct.

      Martin

      Dne 22. 1. 2014 9:56, Vlastimila Palíková napsal(a):

      > Ahoj, muzete mi nekdo posim pomoct s hledanim vyznamu
      vety "do not be
      > statistic"? Nasla jsem ve slovniku vyznam "I am
      statistic" = "phobic
      > and hopelessly ignorant of medicine", ale vubec mi
      to nedava smysl.
      > Kontext je prirucka pro lekare, kteri budou s pacienty
      vyplnovat
      > dotazniky hodnotici jejich kognitivni schopnosti (tj. tech
      pacientu).
      > Pri to vyplnovani se ti doktori maji ptat a maji zapisovat -
      > blizkosti techto instrukci je ta dotycna nejasna veta. Chci vedet,
      > jestli ten vyznam "phobic and hopelessly ignorant of medicine" ma
      > nejaky ekvivalent v cestine, nic me teda nenapada. Jedine, co me
      > napadlo, je "nebojte se toho" :-) nebo "nebojte se psat"...

      Dekuju a zdravim, Vlasta Palikova

    • Show all 26 messages in this topic