52608RE: [Czechlist] IDIOM(?) do not be statistic

  • Vlastimila Palíková
    Jan 22 1:12 AM
      Have no idea - but the name sounds Spanish.

      From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf Of Gerald Turner
      Sent: Wednesday, January 22, 2014 10:06 AM
      To: czechlist
      Subject: Re: [Czechlist] IDIOM(?) do not be statistic

      Was the text written by a native English speaker?

      Gerry

      2014/1/22 Vlastimila Palíková <vlastimila@...>

      Ahoj, muzete mi nekdo posim pomoct s hledanim vyznamu vety "do not be statistic"? Nasla jsem ve slovniku vyznam "I am statistic" = "phobic and hopelessly ignorant of medicine", ale vubec mi to nedava smysl. Kontext je prirucka pro lekare, kteri budou s pacienty vyplnovat dotazniky hodnotici jejich kognitivni schopnosti (tj. tech pacientu). Pri to vyplnovani se ti doktori maji ptat a maji zapisovat - v blizkosti techto instrukci je ta dotycna nejasna veta. Chci vedet, jestli ten vyznam "phobic and hopelessly ignorant of medicine" ma nejaky ekvivalent v cestine, nic me teda nenapada. Jedine, co me napadlo, je "nebojte se toho" :-) nebo "nebojte se psat"...

      Dekuju a zdravim, Vlasta Palikova

      --
      6 Route de Mortroux
      23360 La Forêt-du-Temple