52601Re: [Czechlist] Zmena informaci o uziveteli v MS Word - zpetne

    Jan 15, 2014
      Zkus tu Pepovu variantu, nebo - jestli se nebojis konkurence - mi to posli.

      To s tim nechybenim - i povaha jobu - mi zni povedome. Jestli je klient
      z Nemecka a nazev tvori tripismenna zkratka, tak velmi dobre chapu.
      Seknul jsem jim s podobnymi joby asi pred rokem.

      M.

      Dne 15. 1. 2014 10:51, Sabina Králová napsal(a):

      > Shrnul jsi to moc pekne. Navíc ten dokument je uzamceny, takze v nem
      > zmeny nejdou prijmout ani zamitnout. Zkousela jsem ruzne porovnavani
      > dokumentu, ale stejne se mi nepodarilo odstranit ono SK ve starych
      > zmenach. Vysledek je, ze jsem klientovi napsala, ze to proste nejde,
      > praci znovu delat nebudu a pokud jim to takhle nestaci, tak jim holt
      > nebudu praci fakturovat a oni si pak ale mohou hledat jineho
      > prekladatele:))) A chybet mi opravdu nebudou:).
      > s.

    • Show all 26 messages in this topic