52595Zmena informaci o uziveteli v MS Word - zpetne

  • Sabina Králová
    Jan 15, 2014

      Dobry den,

      neporadil by mi prosim nekdo s tim, jak zmenit zpetne informace o uzivateli ve Wordu? Delala jsem pomerne rozsahlou revizi jednoho textu se zapnutym sledovanim zmen a klient si pral, abych pouzila cosi jako "xxx update", ale prehledla jsem to a misto toho jsem pouzila sve inicialy, tedy "SK". Oni ted chteji, abych jim dodala soubor ve spravnem formatu, ale ja to zpetne zmenit neumim a predelavat to by byla prace minimalne na 4 hodiny, ktere nemam. Nevedel by prosim nekdo, jak to vyresit?
      Moc diky
      Sabina
    • Show all 26 messages in this topic