      Od: Sabina Králová <saba-k@...>
      Datum: 9. 10. 2013
      Předmět: [Czechlist] diagnostika - diagnosing x diagnostics x diagnosis

      Ahoj,

      muzete mi prosim poradit, jaky anglicky termin je nejvhodnejsi pro vyraz
      diagnostika - napr. v tomto kontextu:

      "Dobre vedenou diagnostikou a lecbou lze predchazet komplikacim onemocneni
      xx"
      postupy v diagnostice a lecbe xx", "diagnostika onemocneni xx", atd.

      Mam odnekud zafixovano, ze neni vhodne pouzivat "diagnostics", ale vubec
      nevim, jak jsem na to prisla. Zakaznik nechce, abych pouzivala vyraz
      "diagnosing", se kterym si obvykle vystacim a pokud bych ho do prekladu
      dala, budu to muset tvrde obhajovat.

      Diky predem za radu
      Sabina

      <*> Your email settings: