52416Re: [Czechlist] účetní v ČR

  • Jakub Skrebsky
    Oct 5, 2013
      Diky vsem, hlavne Tomasovi, Milanovi a Matejovi za vysvetleni a ukazkove vypocty.
      Diky nim jsem se v tom trochu zorientoval a vyslo mi, ze v me nynejsi situaci neni mezi CR a UK vyrazny rozdil ve vysi dani+odvodu.
      Vyhodou zachovani danove rezidentury v UK je vyrazne jednodussi ucto a komunikace s financakem, nevyhodou to, ze v CR si budu muset sam platit neurgentni zdravotni vykony a vecne se hadat s ruznymi uredniky, kdyz po me budou chtit dolozeni prijmu.
      Ovsem pokud nova ceska vlada sahne na pausaly a pojistne, tak je volba jasna:)

      Jakub
    • Show all 10 messages in this topic