      From: "Jakub Skrebsky" <jakub.skrebsky@...>
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Sent: 27.9.2013 18:21:12
      Subject: [Czechlist] účetní v ČR

      Dobrý den všem

      Stěhuji se z UK do ČR (jaké bláznovství, jak řekli mí rodiče:)) a svou překladatelskou živnost si beru s sebou.
      Takže mě čeká martyrium založení živnosti a pak daňová přiznání, odvody a papírování okolo DPH.
      Se založením už mi dobrá kolegyně poradila, teď prosím o doporučení účetní firmy, která má zkušenosti s tím, co děláme my, tedy především faktury do ČR a zemí EU a mimo EU, protože aspoň ten první danový rok radši svěřím odborníkům. Nejlépe v okresech Olomouc nebo Prostějov, ať to nemám daleko.

      Předem díky.

      Jakub

    • Show all 10 messages in this topic