      From: tomas.mosler@...
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Sent: 28.9.2013 18:53:13
      Subject: RE: Re: [Czechlist] Vysledky pruzkumu mezi prekladateli do cestiny 2012

      Mateji, omlouvam se za pripadny natvrdly dotaz, ale poslal jsem odkaz na zpracovane vysledky pruzkumu - jaky dotaznik mam propagovat?

      Tomas

      ---In Czechlist@yahoogroups.com, <czechlist@yahoogroups.com> wrote:

      Dobra prace Tomasi, a bylo ji asi dost..

      (i kdyz jako darek mi to osobne pripada trochu moc depresivni:)

      Proste urcite dotaznik propaguj na Czechlistu, zucastnil bych se taky (doufam, ze jsem to jen nezasklil, ale nepamatuju se, ze by to tu probehlo)

      Matej