      From: Martin Janda
      Sent: Wednesday, May 01, 2013 6:49 PM
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Czechlist] controls

      Ta kontrola je ocividne tekuta a s referencnimi hodnotam (assayed), ale
      jestli ma Chemistry znamenat mereni chemickych parametru sera, to jen
      hadam. A proc jsou premium, to uz netusim vubec. Resil bych ponechanim
      nazvu v originale, maximalne s doplnenim sluvka "kontrola", nebo se
      zeptal klienta. Odpoved klientu zhusta byva, ze to ma zustat anglicky.

      Moc jsem asi nepomohl, ale kde nic neni, ani smrt nebere
      Martin

      Dne 1.5.2013 13:59, Zuzana Kocickova napsal(a):

      > Ahoj,
      > prosim o radu s nasledujicimi nazvy kontrol pro analyzatory:
      > Liquid Chemistry Premium Control
      > Liquid Assayed Chemistry Premium Control
      >
      > Kontext bohuzel zadny, je to jen seznam kontrol ke kazdemu stanoveni
      > Predem mockrat dekuji.
      >
      > Zuzana

    • Show all 7 messages in this topic