51430RE: Re[4]: [Czechlist] TERM: social networking services

  • Pilucha, Jiri
    Apr 10, 2013
      ani uz nevim, ci to byl dotaz, asi nejakyho jinyho Jirky... ja jen tak placnul doprostred diskuse, co me napadlo

      From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf Of Matej Klimes
      Sent: Wednesday, April 10, 2013 5:55 PM
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: Re[4]: [Czechlist] TERM: social networking services

      >It seems to me that “social networking” is about something slightly
      different than “social networks”

      To jo, to urcite ma.. ja myslel, ze vzhledem k Tvemu dotazu jde o
      socialni site jako FB a G+.. Kdyz jde o telefon a sdileni, tak snad
      spise o tohle, ne?

      Networking (i bez socialniho) se taky blbe preklada.. pokud by to melo
      byt neco jako LinkedIn, tak tam je myslim oznaceni social networking
      mimo, spise bych to nazval professional networking site/portal..