51329Re: [Czechlist] Trha tohle usi jenom me?

    Mar 28, 2013
      Nojo, ale co kdyz je to gramaticky spravne? Co kdyz pan realizuje sve
      vlastni sny na ukor tech chudaku klientu? :-)))

      Na druhou stranu, kdyby vsechny texty podobnych agentu s teplou vodou
      mely spatne jenom privlastnovaci zajmena, kvalita nasi materstiny ve
      verejnych textech by prudce stoupla....

      Takze ano, blbe to samozrejme je, ale usi resp. oci mi to nerve.

      Martin

      Dne 28.3.2013 13:26, Matej Klimes napsal(a):

      > Kdyz o tom mluvim tak si nikdy nedovedu vzpomenout na priklad, dneska
      > jsem jej mel pred ocima, tak mi to nedalo..
      > Jak je mozne, ze *tohle a podobne nesmysly* tolik lidi napise, treba
      > tady ten zoufalec v prvni vete zvladne jejich, ale o dve vety dal uz
      > inspiruje jine lidi ke splneni svych vlastnich cilu (no, je to prodejce
      > deste, tak asi jo:), ale uprimnost to nebude).. Ale ctu to denne ve
      > slusnych (jestli neco takoveho v Cesku mame) novinach a slysim ve
      > zpravach CTV, nechci tady stenat nad upadanim cestiny jako nejaky
> [...]
    • Show all 18 messages in this topic