51327Trha tohle usi jenom me?

  • (no author)
    Mar 28, 2013
      Kdyz o tom mluvim tak si nikdy nedovedu vzpomenout na priklad, dneska
      jsem jej mel pred ocima, tak mi to nedalo..
      Jak je mozne, ze *tohle a podobne nesmysly* tolik lidi napise, treba
      tady ten zoufalec v prvni vete zvladne jejich, ale o dve vety dal uz
      inspiruje jine lidi ke splneni svych vlastnich cilu (no, je to prodejce
      deste, tak asi jo:), ale uprimnost to nebude).. Ale ctu to denne ve
      slusnych (jestli neco takoveho v Cesku mame) novinach a slysim ve
      zpravach CTV, nechci tady stenat nad upadanim cestiny jako nejaky
      vyslouzily ucitel, ale ma nekdo predstavu o tom, kde to ty lidi berou,
      me to pripada naprosto nelogicke a nechapou, jak tu chybu udelaji..

      XX Pomáhá lidem objevit jejich skrytý potenciál. Přednáší na veřejných
      vystoupeních, konferencích, ve firmách i na školách o tom, že je
      všechno možné. Vlastním příkladem inspiruje ostatní ke splnění *svých*
      cílů.
      Zároveň je autorem YYY také spolumajitelem a jednatelem poradenské a
      vzdělávací společnosti ZZZ, která rovněž pomáhá lidem proměnit *své*
      sny v realitu.

      Matej

    • Show all 18 messages in this topic