51116RE: [Czechlist] Mgr. XYZ, advokat

    Mar 8, 2013
      Souhlas, sarka

      -----Original Message-----
      From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf
      Of Martin Janda
      Sent: Thursday, March 07, 2013 8:10 PM
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Czechlist] Mgr. XYZ, advokat

      To, ze je clovek pravnik a treba i advokat, neznamena, ze ma vubec nejaky
      titul. Za bolsevika byli jeden cas jen promovani pravnici, bez titulu.

      A to advokatstvi, kdyz uz tam musi byt, se da prelozit treba dovetkem
      attorney-at-law.

      Ale jinak je to na tobe. :-)
      Martin

      Dne 7.3.2013 19:54, Hannah Geiger napsal(a):

      > Ale on je zapsan v seznamu advokatu, takze mu musim rikat pravnik,
      > cili ho musim jako pravnika dat tam jak je Mgr. XYX, advokat, pod
      > podpisem, ne?

      > kAzMyODk2NARncnBzcElkAzE3MDUwNDM1ODgEc2VjA2Z0cgRzbGsDZ2ZwBHN0aW1lAzEzN
      > jI2NzY4OT

      > <mailto:Czechlist-traditional%40yahoogroups.com>?subject=Change%20Deli
      > very%20Format:%20Traditional>,

      > <mailto:Czechlist-digest%40yahoogroups.com>?subject=Email%20Delivery:%
      > 20Digest>
      > <mailto:Czechlist-unsubscribe%40yahoogroups.com>?subject=Unsubscribe>

> [...]

    • Show all 5 messages in this topic