50950Re: 3 slovniky na "hablaa.com" s cestinou

  • Milan
    Feb 23 1:20 PM
      Prave jsem ukoncil poslech rozhovoru s ceskymi byznysmeny, ktere vede a nahrava Motejlek.tv.

      28:55 minut

      Jan Barta, internetový podnikatel

      https://www.youtube.com/watch?v=vNpgdemUVFQ&list=UUjjIEZvjRzyz0ahuA1Op20g

      Tyto "projekty" vydaji stejne. Udelam web v nejakem jazyce. Necham web prelozit pomoci dobrovolniku. Tady je jazyku jiz 28 (do cestiny web nikdo zatim neprelozil). Zaregistruji si stranky u firem, ktere na mych strankach budou zobrazovat klikaci reklamy a dostanu poplatek za proklik.
      Jeste potrebuji dalsi dobrovolniky, kteri budou pro nejakou komunitu dodavat obsah, aby tam clenove chodili a abcas klikli na placeny odkaz.
      Dale musim obsah pomoci SEO smerovat pro ctenare v ruznych jazycich.
      To je moje teorie, co si od toho slibuje.

      Pan Barta se ani tak moc nenamaha. Nakoupi domenova jmena, ktera jsou podobna tem slavnym. Zaregistruje si domenu Facebox a udela na ni hodne odkazu, aby se zobrazoval ve vyhledavaci jako prvni. Nez se ctenar vzpamatuje klikne na Facebox a tam na nejaky odkaz.

      Nyni mame plno katalogu, ktere jsou spojeny s cizimi daty a reklamami.

      Ja jsem si pridal do IWS odkaz na hledani v "bab.la". Casto tam neco uzitecneho najdu.

      Milan
      Ateista. I den po "Velkem patku".

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Petr" <padamek@...> wrote:

      > Co si od toho slibuje?