50473Re: Stanoviska UBS (Re Long adjectival phrases)

  • Melvyn
    Jan 6, 2013
      Jiri napsal:

      > Slibil jsem, ze dotaz vznesu, a nikdo neprotestoval, tak jsem chtel dodrzet slovo

      > Prozatim nemam stanovisko Ustavu pro jazyk cesky.

      >na UJC jsem dotaz zatim neposlal.

      A rozumne se da vyvodit z techto vet v danem kontextu, ze jim hodlas poslat dotaz? Protoze ja Te vubec nenabadam, abys prosustroval tolik penez kvuli takovemu straw man argument (?ofenzive strasakem).

      A Tebou slibenou lahvicku* (pokud je tento neobratny obrat prijatelny) klidne dejme charitativni organizaci spis nez strasakovi. :-)

      S pozdravem,

      Melvyn
      * Mnam doporucuji: http://www.robertson.cz/eshop/product/4910?lg=cs
    • Show all 13 messages in this topic