50229Re: Podekovani za Jeronyma

  • Milan
    Nov 19, 2012
      Ahoj,
      krome funkcionaru JTP a nekolika znamych jsem nepotkal nektere kmenove navstevniky, jako treba Martina. Asi jsem si vybiral jine prednasky nez oni. Byl bych rad na dvou prednaskach soucasne. Fyzicky to neslo. Sem tam jsem poradil svym byvalym posluchacum, kteri se na mne obrratili na chodbe .
      Podekovani rozsiruji i na ostatni organizatory, prednasejici a vystavovatele.
      Milan

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, Martin Janda <martinjanda@...> wrote:

      > Ahoj,
      >

      > vrele diky Petrovi Kautskemu za skvele zorganizovani a oddirigovani
      > letosniho Jeronyma. Nikde nic neskripalo, vsechno bezelo podle planu a
      > prednasky byly zajimave. Kdo jste nebyl, muzu smele doporucit udelat si
      > cas priste, stoji to za to....
      >
      > Martin

    • Show all 4 messages in this topic